Gå til innhold

Min Audi A4 B5 avant 1,8T

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å fy faen! Gikk det bra med deg?! Synd at noe du har jobba såpass med blir totalvrak med en gang!!

joda, var på sykehus et døgn. men hjemme igjenn nå! ja det er sykt:( noe mega feil med bremsene. jeg bremsa å heile bilen begynte å gli sidelengs og snurra rundt. bremsa opp for en foran meg i litt over 80.. traff heller han som kom imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, var på sykehus et døgn. men hjemme igjenn nå! ja det er sykt:( noe mega feil med bremsene. jeg bremsa å heile bilen begynte å gli sidelengs og snurra rundt. bremsa opp for en foran meg i litt over 80.. traff heller han som kom imot.

Bra at det var kjøretøyene det gikk hardt utover! Du får ha god bedring ! og plukke av tinga som er verdt å ta vare på bilen hvis du har muligheten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det var kjøretøyene det gikk hardt utover! Du får ha god bedring ! og plukke av tinga som er verdt å ta vare på bilen hvis du har muligheten :/

takk for det=)

ja har plukket av setetrekkene, lyktene, noen motordeler, felger,hjerne, målere etc- skal få ut motor, av med understell og bremser samt bakpotta osv. får bare plukke av;) motoren skal jo være meget bra med nylig skiftet regoppsett.. fronten er ikke skadet, men kun ene felgen bak samt demperen er knekt og karosseriet.. bare setetrekkene er jo vertd litt siden det er formsydd.. har blitt sagt at det ble betalt 10.000 for det nytt:O så håper jeg får litt igjenn for det:)

Endret av opelastra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med bilen, men bra det gikk bra med deg iallefall.. Fikk lyst på den diesel stussen selv jeg. Har jo diesel bil, og lurer på hvordan det hadde vært med en sånn stuss bak på bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med bilen, men bra det gikk bra med deg iallefall.. Fikk lyst på den diesel stussen selv jeg. Har jo diesel bil, og lurer på hvordan det hadde vært med en sånn stuss bak på bilen :P

såg ikke så verst ut nei :/

pokker det så ikke bra ut,,godt det gikk bra da,,veldig synd

joda, sant så sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det nok deleplukking + motor osv. var vist min feil og jeg har kun delkasko..

vurderer kjøp av nyere b5 avant, skinn, mørkt interiør,mørk bil,xenon,grøftlys,ac, quatroo og helst facelift.

pent brukt noe i 50-100.000 klassen tenker jeg..

har funnet en i oslo og en i molde til rundt 80-90.000kr klassen med 150-189.000km

kom med forslag og tips "vil ha noe skikkelig upimpa og uskrudd på hobbybasis.

eneste jeg tenker å gjøre med den blir justerbart og samme type felg som sist men kansje 19" og mere konkave.

blir mest sansynlig til våren/sommeren men får se vedr lån/finansering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider