Bauer Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hei! Noen som veit hva slags dumpventil som fungerer på en motor som lader ca 0,4 - 0,6 bar?? og hvor kan jeg kjøpe dette? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Kjøp en RFL (Real Fucking Loud) hos KRB-Trading på Steinberg. SVUSJ!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 har den noe særlig funksjonalitet da? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Bauer har den noe særlig funksjonalitet da? Slippe ut trykket slik at turboen ikke går på en smell? lager real fucking loud bråk? :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Vil du ha svisje-lyd kjøper du en sånn. uten dumpventil sender du trykket tilbake og turboen får en bråstopp fra ca 50000 omdreininger v 0.5 bar til 0 omdreininger. jævli tøff lyd da men sliter veldig på turboen. har en kamerat som lader 0.85 på volvo, og han bytter turbo to ganger i året. men fy faen å tøff lyd. bare hør på bilene til Audicentrum... Ellers er det mange lydløse billige varianter, men anbefaler Turbo-xs sin RFL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 ok.. men den er ganske dyr da.. ca 2200 kroner for en dump.. Noen som har vodeo sample eller mp3 sample med RFL dumpen? eller Turbo XS? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Koster å være kar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 har en HKS noe her... koster vel over 3k... :| ikke i bruk akkurat nå :D Venter på større turbo også.. og Kenneth: skjønner ikke helt hvordan den lyden blir men, heh... fra 50k rpm til 0 altså.. og; er det ikke jævla dyrt i å bytte turbo 2 ganger i året? da har du fort en splitter ny bil på avbetaling i stedet da. :confused: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 lufta må komme ut ett sted og når den ikke kommer imellom sylindrene kommer den tilbake til turboen. den lufta bremser turboen såpass at vifta vibrerer og lyden skapes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianracing Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by KennethA Vil du ha svisje-lyd kjøper du en sånn. uten dumpventil sender du trykket tilbake og turboen får en bråstopp fra ca 50000 omdreininger v 0.5 bar til 0 omdreininger. jævli tøff lyd da men sliter veldig på turboen. har en kamerat som lader 0.85 på volvo, og han bytter turbo to ganger i året. men fy faen å tøff lyd. bare hør på bilene til Audicentrum... Ellers er det mange lydløse billige varianter, men anbefaler Turbo-xs sin RFL. bilene til audi sentrum kjører med resirk ventil... dvs at de kjører trykket tilbake etter masse måler før turbo dette hjelper å holde farten på turbo oppe... dette er da enda bedre for turboen enn en ventil som slepper ut trykket i fri luft.. forskjellen er lyden, du får mindre lyd med resirk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Takk. Da veit jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.