KennethA Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Har en 2.2 femmer Turbo 10 ventiler. Det virker som den går litt ujevnt på tomgang og jeg må bruke 5 sek på å kinne når den er kald eller stått i noen min. Frykter at en sylinder ikke får strøm, byttet plugger, men bare liten forbedring. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 fordeler? dyser? tomgangsregulatoren din som stuker til tingene? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Fant det ut. K-autronik`en må justeres. for mye bensin. justere co`n. burde egentlig skjønt det da jeg målte den til 1.5 liter på fin kjøring... drukner på tomgang, men går fint på turtall. Takk for hjelpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 hmm, kanskje dette jeg må gjøre på min også? Jaget din litt oppover, for så å kutte ved et bestemt turtall, daler ned og jager seg oppover igjen? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Nei den går bra på turtall men merket i går at den ikke tenner riktig på en av sylindrene. jeg bytter pluggledninger og fordelerlokk med rotor og justerer co`n. Da er jeg nesten sikker på at det blir bra. Juster co`n du. Mye kan gå galt når ikke det er optimalt. K-autronik: Roten til all ondskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 har en finger på at det er tempmåleren som er ute og styrer... Bilen går VILDT mye bedre i rundt +7°C Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg