Zimmern86 Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Touran 07, DSG kasse. Synes at den lugger litt når den skal gire seg ned fra 3 til 2 gir å t 1gir. De virke som at den lugge litt uten at jeg bruker bremsen. Nesten som at den henger litt. Kansje dette er normalt, å at æ har ikke oppdaga det for no? Har ikke bytta olje på kassa i mitt eie. Har gått 121.000. Kan ikke se at det har blitt skiftet etter 2010. Noen erfaringer? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Olja skal skiftes på 60'000 intervaller. Er bilen blitt brukt til bykjøring, med mye stillestående kø? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Brukes mye til kort kjøring, noe stillestående kø kan man også si.. peiling på hva verksted tar for oljeskift på kassa da? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 På en A6 jeg hadde en gang i tiden skulle de ha 5000,- så er nok i det prisområdet. DSG kassene har en svakhet når det gjelder kø/stillestående kø kjøring, derfor jeg lurte på dette, så kan jo være en følgessak av dette. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Olje og filter på kassa må du skifte hver 60000km. Koster 4-5000kr. Når du står stille i kø er det viktig å sette spaken i N, står du stille i D brenner du opp clutchene. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg