pumpedyse Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Rånere tatt i Ski SKI: Fredag for en drøy uke siden hadde politiet en større aksjon mot rånerbil-miljøet i Follo-distriktet. Da var politiet mest opptatt av å informere og snakke med bilførerne. Natt til lørdag var silkehanskene borte. En mann i slutten av tenårene ble ved 01.40-tiden stoppet av politiet. Han fikk gebyr for feil bruk av signalhorn. Mannen hadde montert en tute med flre og varierende toner som er forbudt. Signalhornet ble også demontert på stedet. Klokken 02.20 ble en ung bilfører fra Oppegård jaget fra Ski sentrum. Politiet mente han lagde støy, kjørte for fort og kjørte helt unødig mye rundt. Han slapp imidlertid bot. link til artikkel: http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040320/NYHETER/190195 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supafly Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Snakker vi sympaticruise:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 jeg sier heller endelig på tide å vise de at de ikke er tøffe .. Varierende toner på hornet? kan man bli mer harry? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Ski har uvanlig mye politi iforhold til andre tettsteder. Etter en lengre tur der jeg var innom Strømmen, Jessheim og andre tettsteder på østlandet avsluttet jeg i SKi, og det første som møtte meg var tre politibiler...De sirkulerer rundt hele kvelden, er en mini-faciststat der borte... Men denne fredagskvelden dro jeg hjem tidlig, så jeg ble verken voldtatt eller arrestert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hørte på radioen i dag at det hadde vore 15(!!!) stk i Molde i helga som hadde blitt stoppa med sota sidevindauge og sann stripe i frontruta. Nokon som kan bekrefte/avkrefte? Satt å las avisa, så eg hørte ikkje det skikkeleg. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Kebab gud jeg sier heller endelig på tide å vise de at de ikke er tøffe .. Varierende toner på hornet? kan man bli mer harry? Jeg kommer fra Ski og jeg synes det er blitt for mange av effekpottemisbrukere her i området. Om kvelden sånn rundt mellom kl 22.30 og 01.30 hører man effektpotta deres. Det er akkurat som filmen fra Vietnamkrigen der himmelen er full av helikoptere som bråker skitten ut av de stakkars vietnamfolka. Det er sikkert noen få ungdommer som hygger seg og er kåt på oppmerksomhet. Det er bare det at noen av dem er ganske frekke og har for bråkete effektpotter. Da er politiet raskt på plass. Jeg har observert disse politipatruljene her i Ski. De er oppfinsomme. Noen ganger kjører to patruljer på samme vei med noen minnutters mellomrom. Ellers har de en sølvgrå og en mørkeblå Ford Mondeo TDCI stasjonsvogn som de bruker særlig natt til lørdag og lørdag`n. Ski har flere politibiler og de har vært på hugget i et par år nå. Jeg husker at det var innbrudd på Ski Storsenter mens jeg stå parkert på Statoil. Da kom en politibil fra Kjeppestadveien, en fra Rv 154 fra den veien som går til Ås, en fra sentrum. Tre biler nesten samtidig i høyfart med blålys. Det var to fjorten årige jenter som hadde rappet noe fra Hennes&Mauritz. De pleier også stå parkert ved Malik`s. De har tatt ganske mange råkjørere akkurat der. Jeg kjenner noen av dem til ansikt. Ene av dem, han høye med blondt hår er ganske maktsykt. De som ikke er fra Ski bør dempe seg lite grann når de er i Ski sentrum. Mulighetene for at du møter en politibil på veien er litt større her enn flere andre steder. Bare idag så jeg tre politibiler på veien. De pleier å levere biler til Volvo verksted som holder til likeved Solbergskogen. Den forkjørsveien som fører til Nordbykrysset. De bruker den ruta der flittig. Nå ble detta ganske laaaang! :D Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 En jeg kjenner ble stoppa 2 ganger på 3 minutter på vinterbro.. 2 forskjellige poltibiler.. men uansett da! Djizes så nazi purk i follo området.. Og det er politi konstant rundt shell.. Stakkars meg når jeg får lappen og manta`n kommer på veien :P Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg