Gå til innhold

Planlegger bilstereo...

Ranger emnet

djurace

Anbefalte innlegg

Jording til forsterkerene henter du i chassi.

Hvis du trekker to strømkabler bak til hver forsterker må du ha sikkring på begge kablene.

De diskantene du har, er det sånne "tweetere" eller fulltone-diskanter? Med "tweetere" må du ha delefilter for å ikke ødelegge de.

Også må du legge opp remote-kabel fra spiller til monoblokka og 4-kanalern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskant er diskant, og det er ikke noe som heter fulltonediskant... Og jordingen er det viktigste punktet, så den legger du til et solid punkt, feks setebeltefestet, husk å pusse deg ned til rent metall.

Jeg lurer også på hvordan disse 4 høyttalerene er, og hvor disse skal plasseres. Ellers så mangler remote fra spilleren som nevnt over her :)

Også trekker du bare en kabel fra batteriet og splitter den bak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jording til forsterkerene henter du i chassi.

Hvis du trekker to strømkabler bak til hver forsterker må du ha sikkring på begge kablene.

De diskantene du har, er det sånne "tweetere" eller fulltone-diskanter? Med "tweetere" må du ha delefilter for å ikke ødelegge de.

Også må du legge opp remote-kabel fra spiller til monoblokka og 4-kanalern.

ja kan jo berre splitte kabelen frå batteriet til forsterkarane. Remotekabelen er den gule eg har skreve signal på..trur eg? eller tar eg feil då :)?

Mercedes Benz 190E -90 (solgt)
Opel vectra B -97 (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at den gule er remote, så mangler tegningen din signalkabler fra spiller til forsterkere ;)

Er mulig du tenker på signalkabel med en ekstra ledning i midten, og den kan brukes som remote, men det er ikke det den i utgangspunktet er beregnet for.

tenkte ikkje over den, tenkte at det var 2 i 1 ja :)

Mercedes Benz 190E -90 (solgt)
Opel vectra B -97 (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider