golfsport Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hei, Kjøpte ett brukt g60 skjermbredder kitt te golfen min i fjord. fulgte ikke med tuv papirer, og jeg tenkte ikke mere på dette.. Har nu montert dette, og vært på eu kontroll. Da fikk jeg 2`er feil på breddinga. Fikk beskjed at dette måtte vises på biltilsynet med tuv papirer.. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse papiran? christoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 WHAT?!? det er det dummeste jeg har hørt! godkjenning på bredding, nei drit i ei rute det er BS Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 dette er piss. kjør på den lokale vw forhandleren og den printer ut at dette er org. og ta etterkontrollen der. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 kanskje opplyse hvor du fikk gjort denne flotte kontrollen? Ikke at jeg bor i nærheten, men slike steder oppsøker ikke jeg for kontroll....... Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfsport Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Takk før svaran! syns åsså det hørtes rart ut.. ska ringe vw i næste uke, å høre me dæm.. E fra Nord Norge, men har fløtta te Trondheim.. så kontrollen blei tatt på et bilverksted i Narvik i nordland.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Økning av bredde på bilen skal jo ærlig talt vises og godkjennes hos SVV, om du har kjøpt ett brukt G60-breddekit, går jeg utifra at bilen din ikke er orginalt med det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 om bilen kom med dette originalt da? har en pasadena med original bredding på, dom sier vel ikke no om jeg bytter til g60 bredding? ettersom jeg har forstått bredder g60 sett litt mer en det som kom på andre 2ere? Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 skal ikke være nødvendig og godkjenne at bilen er påmontert G60 plast :) står at bilen er 167cm bred i vognkort på G60, samme som på vanlig golf :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Gå å ta etterkontroll på Møller verksted, har vert inne hos BT med Golf 2 med ettermontert G60 bredding uten at de sa noe på det. eller, de sa strengt tatt at om jeg skulle har de hjula jeg ville ha måtte jeg bredde mer. Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfsport Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Hay folkens, takk før alle svaran :) Har vært hos BT nu å fått det godkjent.. trengte ikke noen papirer, han bare registrerte ny bredde på bilen, så var alt iorden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Fikk du ny bredde også? eller bare en notis med det var breddekit? Målte de isåfall bredden? og hva var den i forhold til org? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 jepp! ny bredde registrert i vognkortet :) De målte bredden ja ;) husker ikke helt den originale, men nå er den 1720 mm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilbu Skrevet Mai 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 dette har jeg faktisk aldri hørt om:p hadde g60breddere på gamle 2rn min, og d sa dem aldri noe på, trur ikke dem ser forskjell en gang hvis dem ikke har litt peiling:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Mai 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 Ja, rart var det iallefall! men gla det er i boks! :) min vises det nokk godt på :p såkaldt LG60 kitt jeg har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg