TLAudio Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei. Er helt fersk med mercedes, så jeg håper dere kan hjelpe meg. :) Driver å monterer ekstralys, og nytt horn. 1. Finnes det noe sted jeg kan hente 12V konstant fremme i motor rommet? 2. Hvor er selve hornet lokalisert i motorrommet? 3. Hvis jeg må trekke egen ledning fra bagasje/batteri til ekstralys, hvor er best å legge den? Erfaringer? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Har fått til hornet/tuta :) Fant den under no plastikk deksel under bilen.. Ser for meg at det må være en uorginal montering... Ga opp strøm i kveld, prøver igjen imorra.. :( Ser ut til at jeg må trekke fra batteri og frem, fant ingen deksler med "pigg" til startkabler eller andre steder med konstant 12V.. Tenkte på å ta fra starter eller dynamo, men ser for meg at det kanskje er litt "usunt" i lengden? Så hvis noen kan tipse meg om hvor jeg tar strømmen fra i motor rommet, blir jeg bare happy for det :D Tok av litt dørlister og trekket i bagasjen, og der ser det jo greit ut å trekke kabel, men hvor går jeg igjennom torpedo veggen? Fant ingen kabelgjennomføringer fra motorrommet og inn heller... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Jørgen Madsen Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Ta styrestrøm fra sikring til fjernlys og+ fra en av de andre ledningene som gir konstant strøm i sikringsboksen værre er det ikke :) gjort det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg