EncoreSpaceless Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Hei! Har akkurat kjøpt med en V70 med masse utstyr osv :) Har originalspilleren og stereo i den som jeg synes faktisk gir ganske så god lyd, til å være originalt! Er bittelitt bass i den også, men ønsker litt mere.. Slik at det kan høres på utsiden av bilen også! Så det jeg lurer på da er om jeg kan montere en sub på stereoen som allerede er i bilen? Eller må jeg kjøpe ny spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Kva slags spiller har du og kva slags anlegg har du? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EncoreSpaceless Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Kva slags spiller har du og kva slags anlegg har du? Har original spiller og originalt anlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Kva slags spiller og anlegg har du? Det står på spilleren din kva slags type det er. Eg lurer på om du har original forsterker eller ikkje. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EncoreSpaceless Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Er det forskjell på originalspillerne altså? Alt er originalt - 1998 mod V70 2,4i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Er forskjell på originalspillerene ja. Eg viste ikkje kva slags modell du hadde, so eg tenlte kanskje du hadde ein 2000 modell eller nyare. Dei har HU 650 eller 850. Med eller uten forsterker avhengigt av dei 3 høgtalerpakkene som er i bilen. Disse spilleren har 2 linjeutganger. (men er din så det trengs ein overgang til rca) Og har ein forsterker originalt er disse utgangene opptatt. Men eg kjenner dessverre ikkje til spillerene som er i 98 modellene. Men antagligt har nok ikkje desse linjeutgang. Da kan ein stjele signal ifra (bak)høgtalerene for å få bass. Da kan ein bruke ein sånn overgang: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&id= Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg