Hi-Ass Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Lurer på om det er noen som har vært borti følgende eller kan gi meg råd om hva det kan være: Da jeg skulle starte en morgen dro den bare rundt på starteren uten et slag.Oppdager da at symbolet for gløding IKKE vises. Bytter gløderele uten at det forandrer noe.Har sjekka alle sikringer.ALT ANNET virker som det skal! Har fått tips om at det kan være startsperra som har hengt seg opp...Noen som vet hvordan jeg får sjekka det? Når det gjelder sikringer..finnes det noen (store) som ligger utenfor sikringsboksene?:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Hvis starteren drar rund, så har det nok noe med gløding eller diesel tilførsel å gjøre :-) Gammelt dieselfilter? Prøvd å dytte den igang? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Ass Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 At det har noe med gløding å gjøre er jeg sikker på,men hva? Hva kan grunnen til at glødesymbolet i dashbordet IKKE TENNES? Kan jo skifte filter,men det gjør jo ikke noe fra eller til når det gjelder gløding.Dytting bortfaller siden det er automat... Ellers takk for svar,Kentommy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Ring toyota, og fortell om problemet så får du nok et svar :-) Kanskje dårlige glødeplugger? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg