Gå til innhold

passatpolo: Vento 93 tdk prosjekt

Ranger emnet


passatpolo

Anbefalte innlegg

hei her er mitt vento prosjekt: bilen var orginal når eg kjøpte den men d som er gjort til nå er justerbart undestell fra vmaxx satt på gt vinge emblemfri grill klarelygter i skjermer å sotet lygter i fanger å satt på orginalsotet lygter bak å hjulbuelister å lakert sommerfelgene svarte med 195x45x16" i bagasjerommet ein 12"xo aktiv subb for å ha noe lyd å blaupunkt høytalere i i dørene men d skal bli mye bedre skalprøveo hode dette oppdatert

post-44615-13804854007321_thumb.jpg

post-44615-13804854007429_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fremtidige planer er nye felger 9x16" med kant vr6 lippe orginal eller ein frontfanger, sideskjørt , skjørt nede bak på orginal fangeren få klare lykter med grøftelys i fangeren effektanlegg og myyyyye større stereo og selfølgeligt skru opp turbo trykket kjører nå med 0.7 bar skru den opp til ca 1.4 for da tåler clutchen d og driverk og ta og montere intercooler i fronten:thumb og så må jeg gjøre noe med lakken på bilen også:carwash:

Endret av passatpolo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil det der ;)

Jeg såg en her på Stjørdal forleden, han hadde håndtakløse dører, og han hadde fjernet trimlistene, det såg bare snålt ut.. Det var noe feil med bilen.. Håper ikke du begynner med slikt :) La den være mest mulig oroginal utvendig spør du meg, bare senk den så mye du klarer og få på noen fine felger :D

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen planer om og fjerne håndak eller lister nai:)vil ha 9x16" felger savarte med kant:P kan justere bilen enda lavere så lurer litt på d:)men vil ha orginal vr6 lippe men de er så dyre tror dei koster rundt ca 2500kr på møller:)så da kan eg ikke ha den så mye lavere for at bilen skal være brukende å kjøre med:)

Endret av passatpolo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem Møller. Dårlig service, og prisene er sky-høye..

Bruk ebay.no! :)

Samme kvalitet, mye lavere priser.

 

Se her, jeg fant leppa di til 250,-

 

http://viewitem.eim.ebay.no/VW-Golf-MK3-3-GTI-Vento-VR6-Chin-Spoiler-Valance-Lip/220717920858/item

 

Tror den der skal være riktig

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må eg bare glemme den:)men lurer på å lakere bilen noen som har forslag til farge bør være ein orginal farge for d er ein tett farge " arrester mg viss eg tar feil nå" skal lakere selv får lånt proff sprøyte å kompressor ein kompis av mg har prøytet 3-4 biler mer greit resultat kom med ideer om lakk styling lygter osv...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem Møller. Dårlig service, og prisene er sky-høye..

Bruk ebay.no! :)

Samme kvalitet, mye lavere priser.

 

På flere slitedeler er faktisk Møller billigere enn Mekonomen mm. Servicen varierer fra sted til sted, jeg for min del har kun positive erfaringer med de :) Prisene på ebay kan de selvsagt ikke matche, men til gjengjeld er det utrolig mye deler med elendig kvalitet å få kjøpt på ebay, BTDT :(

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja de er billige på enkle deler som f. eks bolter og andre slike småting, men da jeg hørte med dem kostet det 350,- for en gummipakning til toppdekselet på Golfen..

Men den bolten jeg kjøpte til bærearma derimot, passet rett på og kostet bare 39,- :)

Men ikke finn på å kjøpe store deler

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår