Gå til innhold

passatpolo: Vento 93 tdk prosjekt

Ranger emnet


passatpolo

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glem Møller. Dårlig service, og prisene er sky-høye..

Bruk ebay.no! :)

Samme kvalitet, mye lavere priser.

 

Se her, jeg fant leppa di til 250,-

 

http://viewitem.eim.ebay.no/VW-Golf-MK3-3-GTI-Vento-VR6-Chin-Spoiler-Valance-Lip/220717920858/item

 

Tror den der skal være riktig

 

Der tar du feil!

VELDIG sjeldent at disse billigleppene har perfekt passform og tåler like mye. Har most og kjøpt nye slike en god del ganger.

Men i forrhold til prisen vil jeg anbefale disse ja :) Skal ikke mye til for å få dem til å passe... Og sålenge du ikke skraper nedi overalt tåler de endel :)

 

 

passatpolo: Liker planene! :D

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående passform på billig vr6 lepper så vil den være elendig uansett da, med tanke på at ventofangeren er lengre på sidene, så vr6 leppa ikke går helt ut.

Jeg har en original Vento leppe av høytypen liggende, om du er int. De begynner og bli ganske skjeldne for tia, og ikke noen kopier ute og går. Kosta litt over 2000,- Men kul bil! Har hatt 3 Ventoer og 3 mk3 Golfer selv. Nåværende Vento prosjekt ble lakkert i gårkveld.

FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av leppa??? pris??? hvilken farge lakerte du den??? hvilke front du skal ha på ventoen din siden du ikke skal ha leppa selv??????? håper du kan legge ut bilder av ditt prosjekt:):):)

 

Anntar du snakker til meg? Jeg skal ha rieger gts leppe fremme. den lakkerte jeg svart idag. Men blir ikke montert før våren tar på. Monterte også pakfeifer bakleppe, men det ble helt jævlig på bilen, så skal bytte bakfanger. Vento leppa er ulakkert. Prosjektråden min er noen hakk under din her ;)

Endret av MaariusB

FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d blir sikkert kult med golf 4 men helt erlig så liker eg best vento fronten eg:) men du må legge ut bilder av prosjektet ditt:)i påsken blir prosjektet mitt ganske roligt eineste tatt litt rust nede på dørene (skal få lagt inn bilder) men helvete sølv farge er jo umuligt å få lik selv om du har rett farge å varme på å bruker klarlakk påangry2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår