hollywoodsvein Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Hei. Har en A3 2008 mod som jeg skal senke men sliter litt med å velge Kjøpte ett billig coiloverkit ifjor som var så stift at bilen hoppet bortover veien. Noen som kan anbefale noen bra coilovers?? tenkte å bruke ca 8000-10000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 du kan kjøpe fk sitt justerbart i høyde å hardhet d har jeg hørt skal være bra men etter min mening skal understellet være litt sitvt da:) som damene sier jo stivere jo bedre:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Styr unna FK, det er en grunn til at vi kuttet dem ut. Skal du ha et sett i den prisklassen så kjøper du deg H&R. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 ja sier du d som selger H&R :) men gule koni er jo altid et bra alternativ men har selv vmaxx på min vento å er veldig fornøyd med d:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg