Fordmondeo1 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Hallo. Har en mondeo mk1 som æ ikke får åpnet bagasjeromme på etter å ha stådd en måned på verksted. Det er den hendeln inne i bilen som skal styr den vaiern å løs ut døra. Vaiern e hel. Å nøkkeln går ikke ant å bruk.. :( Vil tru at det e bare å smør opp, men hjelp jo lite når æ ikke får kommen tell... E det nån her inne som kan litt mondeo? fins det nåkka anna måte å eventuelt åpne luka? sett pris på alt av tips å forslag.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 (endret) Husker ikke hvordan det ser ut, men krabb inn i bagasjerommet via baksetet, og ta av lokket på høyre side innenfor tanklokket. Det er vel samme vaieren bare motsatt retning på tanklokket. Prøv å riv litt i vaieren derfra mens en annen betjener hendelen. EDIT: Tenkte stv jeg, men er det sedan blir det ikke så enkelt. Kan jo prøve å få vaieren til å gå litt lengre med å fomle litt under hendelen. Og i begge tilfeller er det greit å ha med en til å dra i lokket utenfra Endret April 4, 2012 av Mondeo Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordmondeo1 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Ja, har prøvd dette. e en stv. men vil fortsatt ikke åpne seg. det e ikke noe anna måte å åpne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Begynner å bli lengesiden jeg så på det der. Det er en spak ved låsen en plass, men om du får tak i den innenfra husker jeg ikke. Ellers så blir det å prøve å få av dekselet på bakluka, men det er jo skrudd under og en skrue på hver side, så hvor lett det er vet jeg ikke. Men det er jo plast, og en hugger skal sikkert ikke ha mange kr for et deksel....:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordmondeo1 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Ja, takk. får prøve det. Takk for hjelpen så langt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg