jokkalf Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Hei, hadde meg en liten økt i verkstede å sjekket da rundt motor etter noe som var gale. så såg jeg at det var ett rør som har blitt "sprengt", stort hull, dette er da en "T" ette det jeg har forstått. hvor får man tak i den delen å hvor mye koster denne?. å ett spm til, det filtere som går på luftfilter slangen å inn på veivhusrøre, kan jeg ta av det å ha på ett vanli veivhusfilter å tette hulle som er på luftfilter slangen?. mvh Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Hvilken T er det som er ødelagt? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Du får selvfølgelig tak i delene du trenger der på møller. Prisen må du bare undersøke. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 er vell den nr 2. har ett stort hull i seg.. vanskeli å komme til å skrue der da?. har det noe å si om jeg setter på ett åndedrets filter der del-nr 14 står å blokkerer hulle på innsugslangen fra luftfiltere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Nr. 2 er kun en slange, ikke en T. Kjøp ny slange og la alt være som originalt. Slangen har delenummer 058 103 213 og kan umulig koste mange kronene på Møller. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 takker for svar, blir å bestille ny slange imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 koster under 1000lappen husker jeg, har du rabatt husk og bruk det :) Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje92 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 samme skjedde med min, tror jeg betalte rundt 2-300 hos møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg