jokkalf Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 tenkte å lage en liten tråd om bilen min, dette er da en a4 1.8tq 96 modell. bilen har rullet litt over 246km, etter at jeg kjøpte bilen fant jeg ut at jeg sku trimme den litt. har så smått begynt, men resten for jeg ta når jeg får bedre tid. Dette er Gjort -montert fmic -turbotrykksmåler og oljetrykksmåler -skiftet luftslanger rundt om i motorrom. -Montert Bsr 2,5"eksos. -Montert Bsr optiflow filter Dette skal gjøres. -Montere senkesett som jeg har liggende. TA Technix TUV:) -montere ny turbo med extern wg og ny manifold. -mulig ny lakk på bil. -nye felger, bli vell 8*18 et35. vet ikke hvilke felger det blir enda. -chip (210hk) turbotrykksjustering. Bare å komme med innspill:) Håper at bildene kommer og:P viss ikke så må jeg ha hjelp:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 lurer og på om turboen blir for stor i forhold til plassen i motorromme!, audi kan å bygge trangt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarekolstad Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Legg ut bilder så fort du har senket den, og evnt med nye felger. Har en b5 1996 selv som skal gjøres endel på som bla. felg og senk. Hadde vært fint å sett hvordan det blir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 det skal jeg gjøre vettu:).. rekner med det bli ila neste helg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 her er noen bilder av fmic ferdig montert å litt av eksos. noen som har montert ett slik fjørbeinstag før? vet ikke hvor d skal feste henn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 har du montert den turboen? :) hvilken turbo er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 hvor kjøpte du fmic? og hvor mye ga du for den? hehe... grei pass form på orginal fangeren eller måtte du kappe og styre? Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 har ikke montert turbo enda nei, denne kommer ifra usa å er go for 300hk+. ingen aning om hvilket merke. fmic finner du på nordicautoimport.no. denne er tight fit får si d mildt:P må slipe mye av forsterkninga i fangeren pluss nede ved plastikk rillene. kostet vell 2800kr viss jeg ikke tar helt feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Har og planer om å lage meg downpipe, siden jeg har 2,5" effektanlegg så vurdere jeg å årne meg downpipe i samme størrelse. så kommer det store spørsmåle, hvilke katalysator anbefaler dere??. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexadamo Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Rå bil! Gleder meg til å se flere bilder. Har du vurdert facelift lykter? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 ja sitter å spekulere på nye lykter ja, har vldi lyst på dayline lykter men vet ikke hvordan det vil ta seg ut, men er jo bare å komme med innspill.:) takker for d alexadamo:) bilder kommer vell til helgen da senkesette bli montert:). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 da gikk startmotorn til helvette!, dette er nr 2 på 5 måneder da jeg skiftet før jul engang. irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Senkesette ligger klart til å bli montert:). begynner så smått imorgen når jeg er ferdi på jobb, og på lørdag blir det å hente ny startmotor å koble opp den, mulig det blir en photoshoot:)[ATTACH]29294[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarekolstad Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Hvilket senkesett er det? Har selv bestilt TA Technix fra PR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 ta technix jeg å har... kjøpte mitt på nai racing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg