jokkalf Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 v-band klemmer med flens til turbo er bestilt, da bli det bygging av eksos, så da kommer vell turbo nedi og.noen som vet av hvor man kan få tak i innsugslange som har 2,5-3" åpning inn til turbo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 [ATTACH]30873[/ATTACH] Endelig kom felgene etter 6ukers ventetid:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 dårlig med respons her:(. men kommer til å oppdatere alell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 [ATTACH]33373[/ATTACH][ATTACH]33374[/ATTACH][ATTACH]33375[/ATTACH] lenge siden jeg har oppdatert. men her kommer noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Tror bilden hadde kledd sorte lykter, både forran og bak sammen med sota ruter og RS4 grill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 ja har jo d:). men vet ikke korr mye tid jeg gidder å sette til bilen noe mer. Er ganske lei av at de fleste deler ska gå dundas, må skifte 3 bærearmer, hjullager å selvfølgeli fjørbeinslager. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 da har jeg heller ville kjørt "us" facelift lykter fremme og facelift baklykter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Da kommer jeg med en liten oppdatering. fikk en stygg rasling i motoren endag, snakket med en verksted mann å spurte om det var kamkjede strammern som begynte å bli dårlig, så han svarte ja. bestilte meg komplett sett med kjede å strammer. Satte inn bilen den 26/2-13 å fikk beskjeden at bilen ble ikke ferdig den dagen. helt ok sa jeg. så kom dagen idag at jeg skulle gjenforenest med bilen. ila ettermiddagen fikk jeg beskjed fra han som har mekket på bilen klarte mest sannsynlig å få register ras:(. så nå blir det å ta seg en tur på verksted imorgen å få ett overblikk på skader. kjedli sak. men siden det er bekjentskap av meg så tar jeg det knasende med ro:).. Har nå kjøpt meg eksosdeler til å bygge downpipe som skal på ny turboen jeg har liggende så da blir det mest sannsynli litt skruing ettehvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olmarthi Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Den er kjip! Er det noen bøyde ventiler eller skadde stempler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 4 ventiler å regreimskiva. Var heldig med en gitt. Får vell bilen tilbake imorgen håper jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 (endret) etter overhalling av nye ventiler å slikt så bynte jaggu meg motorn å drikke olje. håper virkeli dette blir fikset nå. gud jeg er lei av bilen:P Endret Mars 13, 2013 av jokkalf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg