jonarekolstad Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 spennende å se hvor mye du får senket den med et fint look, jeg satser på 60mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 men er spent på hvor stivt det blir, ser det er mange som har +- å si om dette sette!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 skal prøve å få alla stancework vist du har sett de bilene? clean look me fete felger å senket max:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 [ATTACH]29316[/ATTACH] pro-sport målere som er digital:) ganske fornøyd med de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardslattum Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Kjøpte du cooler setter på NAI? Siter Richard Audi A4 B5 1,8 TQ Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 nai racing ja. fyker snart på jobb igjen å begynner å montere senkesett:) bilder kommer ila kveld og imorgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 da har jeg klart å montert senkesett fram:) brukte 1,5 time å ene sia å 20min på andre:P. snakker meg om armo får å ta laus demper å fjør. bilde kommer når jeg får rævva mi ut av verkstede:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 skal bli arti å se hvor lavt det blir:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 [ATTACH]29377[/ATTACH] da er den senket:). må justere mer bak da den ble utruli lav bak i forhold til fram:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 etter at jeg fikk montert senkesette, så har det begynt å smelle i bakakslinga.. hva er gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Senket for mye? demperen "bunner" seg selv. Fikk det problemet på bilen min. Hjalp å heve den litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 heva den bak så den er likt med de fram.. får vell prøve å heve mer, smeller hver gang jeg girer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 [ATTACH]29468[/ATTACH] photoshopa me rotiform felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Da er det bestilt felger:) blir av merke dotz fast seven:). selvfølgeli er det ei lang leveringstid:(. glad jeg jobber på dekkverksted å fikk en go pris for de:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Rekne med at det bli skiftet senkesett. makan til blaute fjører har jeg aldri væært borti. er jo værre enn originalfjørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg