Rekord-Tommy Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 (endret) Her er min Opel Omega A som jeg kjøpte på Dønna i Helgeland for 4500kr hos en eldre mann i mai 2011.Syntes det va Veldig bilig for en motor som ha gått (204 000 km) ingen leksjer eller ventil tikking. Men når det e sagt så va det jo standard Rust på biln.Bilder kommer...:yummy: [ATTACH]29071[/ATTACH] Da jeg hentet den Endret April 6, 2012 av Rekord-Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Kul bil! Hvorfor ikke prosjektforum? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 (endret) Vill egentlig ikke si prosjekt. Mere bruksbil. som altid må fikses på :=). Endret April 6, 2012 av Rekord-Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Bilforumet FAQ Språk: Du kan skrive på følgende språk: Bokmål/nynorsk Svensk Dansk Engelsk Andre språkformer vil føre til at tråd/innlegg blir slettet. Dette gjelder også sms-språk. Bare til info:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Ok Takker å bokker :blunk::blunk::blunk:http://www.bilforumet.no/images/smilies/smiley.gif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29079[/ATTACH] Egentlig veldig fin i lakken til å vere 21 år . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29080[/ATTACH] Speedometre garanterte km ! .huff hvor støvete det var i bilen da jeg henta den ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29081[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29082[/ATTACH] Merket at det var mye vann i bagasjeromet så demontere jeg dekslet inni der og fangern ,da skjønte jeg hvorfor (RUST) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29083[/ATTACH] Bdamndamnynte med å slå litt med et skruv jern for å se hvor ille det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 (endret) [ATTACH]29084[/ATTACH] Det her er veldi vanelig på disse omegane , det er mest i fra steinsprang som gjør at bakplaten ruster sunn Endret April 6, 2012 av Rekord-Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Hmm.. bagasjen min også lekker.. noe jeg må sjekke ut :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Det jør du lurt i . kan også være lekasje rundt baklyktene . jeg smorte paknigen rundt lyktene med silikon. så nu er de 100% tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29085[/ATTACH] kappet bort det verste av rusta . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-Tommy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 [ATTACH]29086[/ATTACH] oj oj oj . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg