Bobbysucks Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Hei. Lar det seg bytte til facelift hovedlykter (klarglass) på en 01 model w203? Har forøvrig xenon/(bi-xenon?) om det har noe å si. Forøvrig en kranglete takluke, mulig å resette den? Takk på forhånd. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w203_200_kompressor Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Mulig du har funnet ut dette for lenge siden men svare alikevell... Skal du bytte hovedlykter må du av med frontfangeren, men det skal være mulig å gjøre dette selv uten alt for mye fancy verktøy. Anbefaler deg å søke etter dette på youtube, har sett flere "instruksjonsvideoer" der, søk på engelsk.. Takluke: Prøv å hold knappen bakover til luka er helt oppe, og fortsett og hold i ca.5sek. Da skal takluka "kjenne igjen" posisjonen for "helt åpen". Dårlig forklart , men søk også etter dette på youtube :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Takk for svar ang. takluka. Søkte på tuben og det ordnet seg. Men har xenon, lar det seg bytte til "klarglass" lykter som senere facelift har, MEN beholde "innmaten". Dårlig forklart... altså bytte kun selve glasset/rammen? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w203_200_kompressor Skrevet Desember 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Takk for svar ang. takluka. Søkte på tuben og det ordnet seg.Men har xenon, lar det seg bytte til "klarglass" lykter som senere facelift har, MEN beholde "innmaten". Dårlig forklart... altså bytte kun selve glasset/rammen? Jeg mener å ha sett at det selges kun klarglass til lyktene, altså kun glass uten resten av lykta på ebay. Jeg vurdere å skifte til klarglass lykter selv, men har bare ikke kommet til skudd.. Mener også at det var en nedtur å se prisen på dette, tror faktisk ikke det ble fryktelig mye billiegere enn å kjøpe komplette klarglass lykter. Fant det ikke igjen med et kjapt søk på ebay nå , men skal legge ut link dersom jeg kommer over det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190proff Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 etter erfaringer vil jeg ikke ha prøvd å rette takluka. kjøp helle ny eller bruk fra E-bay. under retting av metall kan det oppstå små sprekker som legger seg rust i som med tid vil komme til overflaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg