Gå til innhold

Til dere med E36 32*

Ranger emnet

JuIius

Anbefalte innlegg

Har ingen erfaring, men er veldig interrissert i dette jeg også(skal snart handle en slik).. Men etter å ha lest en test så er det ett apexi filter som sitter meget høyt, det ga mye effekt ekstra og filtrerte meget godt.. Blitz filterne er også veldig bra etter hva jeg har lest og hørt.. et er ikke mye effektmessig forskjell på de forskjellige bra filterne, det er filtreringen som skiller mest.. Men jeg vil si; kjøper du et k&n, apexi, blitz, green nesten samme hvilket filter bare det er av "kjent" merke så er det ikke mye som skiller de, sikkert prisene som skiller mest..

Når det gjelder potter så har jeg ikke så mye peiling enda.. Men remus og supersprint er jo gansje kjente og "greie" potter..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører selv med supersprint bakpotte (viper) og rette rør istedfor katt.

Er veldig fornøyd med lyden....er akkurat nok brumme lyd og når man drar på får man litt rally/sykkel lyd. Kommer foresten til å selge bakrepotta vis du er intr.

Ang. Luftfilter......har hørt og undersøkt mye....hadde tenkt til å kjøpe meg blitz filteret, MEN hørte at dette slipper igjennom ALT for mye støv. Og er ikke å anbefalle.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Blir nok E36 på meg snart og, så da blir det filter og eksos. Hva koster det å få sveiset et anlegg på Svendsen? Lager de enderør til deg også? Har du noen bilder av enderørene?

7500,- for 2.5" rustfritt ifra kat

er enderør oxo ja...

04_10_2003_036.sized.jpg

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider