Rasjima Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Hehe åja nice :) haha jotakk :p har ikke følgt så mye me i d siste hehe Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Usikker om jeg skal den som nå. Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Ble mye finere!! jeg hadde værtfall hatt den senka ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Perfekt :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Nice det ja! Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 syns 1 og en halv runde ble litt mye.skal ingen ting baki før den detter i bakken.pent men upraktisk :( Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hva har du baki bil da? :p Den detter ikke neeed :p Ikke med ditt bruk hvertfall ;) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 har ingen ting i baki,men skal jo ha på vogna og noen baki i sommer da.hengerfester var lenger ned en ditt.men skal inn til drammen i morgen og skjekke om fjører :) Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Nye fjører skal på plass i morgen,disse er litt lenger og hardere orginalt.blir litt stivere med da kan jeg ha ting baki uten att den detter ned :D Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Åssn fjærer har du fått tak i? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 samme som du fikk med til meg når du kjøpte svarte panser greia,di sa att den fjørene er stivere og litt lenger en orginale til 2wd Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Niks :p fjærene på 2wd og 4wd er like :) Geir på toyotan sa det også jeg så det, når jeg stilte fjærene ved siden av hverandre ;) Hvorfor ringte du ikke når du var i Drammen? Hadde sikkert kunne møtt deg en times tid da :p var ikke borte hele dagen :P Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 var i drammen til kl 11 på kvelden :p di på artic sa att disse fjørene er stivere og litt lenger,di jeg henta igår kappa jeg en runde og satt på,datt ned kanskje 1 cm,tok di av igjen og kappe litt til og fortsatt like høy,men kan være att di er stivere og att disse ikke detter så fort ned som gammle fjørene :P Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Ja, fjørene du hadde var jo 10 år gamle så :p hehe Hvor langt er det fra bakken og til hjulbua nå? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 (endret) tror jeg målte 72,5 cm på høyre side og venstre 73cm,kommer helt åsen en står parkert. så nå er den høy igjen. Endret Mai 5, 2012 av oz_Racing Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg