A.M.T Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Heisann! Jeg har nettopp kjøpt meg ein gtx. , men gearkassen er helt" fucked up":mad: Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette. Han som jeg kjøpte bilen av trodde det var en magnet inni gearkassa som er defekt, men skal det være noe magnet inni der a? Jeg har ikke peiling på noen ting, hentet bilen på fredag. Han sa at det kosten meg 59 000,- hvis jeg skulle ha helt ny gearkasse! Jeg har jo ikke råd til det! Setter VELDIG stor pris på alle svar :) På forhånd takk! Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Jeg har en "ny" girkasse til 323 GT-R. Den er overhalt med nye forsterkede lager, nye drev og alt er gjort fagmessig på verksted. Koster kr. 22.000,- samt den gamle kassa i pant. Nye girkasser finnes ikke lenger til disse bilene. Det er nok mer enn en magnet som er kass på kassa di... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hei. Har sendt deg PM. Mange drev i garasjen som er ute etter et hus å bo i :rolleyes: Bare ta kontakt, så fikser vi det. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Sorry TurboKnut :( men har ikke råd til det. Vil først prøve å fikse den kassa som står på nå, men takk for tilbudet :) Har forresten sendt deg pm mazdafun :) Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg