janfr Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Håper noen har ett råd eller 3 Forleden sku jeg rygge bilen inn i garasjen. gikk fint det men dagen etter da jeg hadde lasta fruen og ungen inn ville den ikke starte mer. Motoren går rundt (som tyder å at startmotoren er ok ) men det er og alt. Bensin pumpen summer som bare det og når jeg løsner innsprøytnings ventilen kommer det bensin ut. Har gått over alle ledninger og dytta i de litt men inga funk :( Har mistanke til noe elektrisk men......tips mottas ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfr Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Da har jeg funnet ut at den elektro saken på skjermveggen bak turbo luft boksen. Som leverer gnist til fordeleren virker. Gnister som bare juling når jeg turnern. Da står jeg igjen med at det kan vær, selve inn sprøytnings styringen ( Hvis den har noe slikt) eller den saken som fordeler gnistene. Det får jeg finne ut i morgen da en av skruene har blidt rund på det topp blende... Noen som kjenner no til innsprøytnings problemer/styring ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg