Atheas Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Hei I morges skulle bilen på service, har hatt den i 2 år og den har gått 30 000 km. (skoda 2011 modell) Men når jeg satte meg inn så oppdaget jeg en stor vanndam under matten. Både fram og bak på fører siden. Ja det har jo regnet i natt, men antar jo at en bil skal tåle såpass. Og bilen ville ikke starte, så jeg måtta ha hjelp ved startkabler. Fikk så "sugd" opp dammen og kjørte til verkstedet som skal utføre service, men da var det igjen samlet seg en del vann igjen. Hva kan det komme av? Og vil dette evt gå på garantien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 er sikkert bare en dør eller et vindu som ikke var helt lukket Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atheas Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 er sikkert bare en dør eller et vindu som ikke var helt lukket Jo tro meg, de var lukket. Det sjekket jeg godt igår, fordi det var første gangen bilen skulle stå ute, og at det regnet. Ingen ting annet i bilen var vått bortsett fra under matten. Hadde det vært vinduet, så ville jeg nok ha sett spor etter fuktighet fra dette. Men nope. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 tenker varmeegister... Om det ikke har regnet selvfølgelig. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Om det er varmeregisteret som lekker så vil du kunne se at det mangler frostvæske, sjekk dette. Sjekk også om dreneringene i vannkassen er tette, altså rett under frontruten. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Det går vel på garantien siden bilen bare er 2 år gammel Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 hei dette hadde jeg også på min 10 mod. dette er tettningslistene rundt døra og fikses på garanti, be dem om å fikse resten av dørene også for de kan begynne de også. men etter de hadde fikset det så er problemet løst. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Er garanti så sant bilen ikke er importbil Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg