jimmen Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Sliter fortsatt med opelen jeg gitt. Men nå haster det egentlig da jeg skal på EU på torsdag! Bilen ville ikke starte her om dagen, men helt av det blå ville den starte igjen etter litt rikling på slangene ved dysene. Så plutselig stoppet den igjen, jeg tok av slangene og så ingen feil heller, men når regner jeg med at jeg må lufte bilen siden slangene var av.. Hvordan gjør jeg det? første diesel bilen jeg har hatt.. :P Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Du må løsne litt på dysemuttrene som sitter øverst på dysene, kjinn til den nesten starter, det hører du på lyden. Også skrur du igjen og starter bilen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 På hver enkelt dyse eller holder det med 1 dyse? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Skru opp alle ja Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Funker fremdeles ikke å få liv i dritten.. kommer diesel ut av dysene nå, men ikke livstegn. EU om 20 timer.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Spørs om du har ei sliten dieselpumpe, har den vært skiftet før? Dvs høytrykkspumpa ikke fødepumpa Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Bytta i fjord.. men bytta alle returslangene igjen i dag, pga de andre jeg prøvde var 4.5mm og de som skal være var 3.5mm men fremdeles ikke livstegn! MEEEEEEN! Tipp hva smarte lille jeg klarte og gjøre? Joda, sette fast minuspolen.. Var nemlig 2 skruer på terminalen, en for stereo + stramming og en for chip, og alt annet dilldall.. fikset sistnevnte og tror du faen ikke bilen startet? Herregud å flaut. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg