Oettinger Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Har ikke så stor peiling på dette her , så trenger litt hjelp. Motorlyset i displayet lyser, og jeg regner med at det er pga magnetventilen. Har en s4, 98 mod. Bilen drar ikke særlig mye, og jukser litt når den aksellererer. Har dere noen anbefalinger, N75k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Kommer an på om motor er original eller ikke (turbo/chip). Litt om dette HER Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Det trenger ikke å være N75 ventilen som er problemet. Motorlyset kommer på så lenge det er en eller annen feilmelding fra motoren. I dette tilfellet kan det være f.eks. coil, maf, lambda, plugger, n75 osv. Jeg ville nok kjørt en diagnose før jeg hadde forsøkt å skifte noe. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oettinger Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Det trenger ikke å være N75 ventilen som er problemet. Motorlyset kommer på så lenge det er en eller annen feilmelding fra motoren. I dette tilfellet kan det være f.eks. coil, maf, lambda, plugger, n75 osv. Jeg ville nok kjørt en diagnose før jeg hadde forsøkt å skifte noe. Forrige eier har allerede kjørt en diagnosetest, og det viste seg til og være N75'en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg