Sverre Olsen Hovtun Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Eg treng hjelp! Får ikke låst bilen, sikring 14 skall slå av vindu og sentrallås, allikavel klikker det, bilen låses, bilen låser seg selv opp, vinduene går ned! Avhengig av bil og kan ikke gå fra den ulåst! Tips?bilen er en Passat 97 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Passat har en komfortmodul som til eksempel er utsatt for oversvømmelse om drenering går tett, da kan litt av hvert skje med både vindusheis og sentrallås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Mens vi venter på bedre svar enn mitt kan du jo begynne med å ta ut førersetet og opp med teppet for å kontrollere om det er fuktighet i området rundt. Ledningsstrømpen som går til den og stikket bør også kontrolleres for brudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Olsen Hovtun Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Tusen takk for hjelpa ihvertfall:) Eg vett hva som er gale, men får ikke delene tidligst 2 uker, hadde funnet en løsning å låse bilen på men det sluttet helt brått og virke, det som eg hadde gjort nå var å ta ut sikringen på vinduene og sentralåsen men alikavel gikk vinduene ned og bilen låste opp, så eg lurte på om noen andre hadde en smartere løsning og gjer de på i mellomtiden:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg