Deia Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Prøver å ta ut emblemet i Gti grillen min, og lure derfor på om det er noken finurligheter en må ta seg til for å ta det ut, får det nemlig ikkje til, og ser ingen "clips" bakpå som held det på plass heller. Er det berre å røske med all makt, eller er det noko som held det fast? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 emblemer er somoftest limt fast, ta en tapetkniv og legg bakom og med all forsiktighet skjer det av. etterpå løses lim opp med Citrus rens. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by mono emblemer er somoftest limt fast, ta en tapetkniv og legg bakom og med all forsiktighet skjer det av. etterpå løses lim opp med Citrus rens. Det er vel emblemet bak på bilen du sikter til nå?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 ja Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Og so er jo ikkje grillen i bilen bak heller da :P Dersom eg ikkje gjorde det klart nok, so er det snakk om emblemet framme. Lurer på korleis en tar det ut. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Når vi først prater emblem, hvordan tas det bak ut? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 går det ann å fjerne emblemet i fronten da? etterlater ikke det seg bare ett "sort hull"? kjøp ny grill :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by B.T.i Når vi først prater emblem, hvordan tas det bak ut? Varm opp emblemet med en varmluftspistol ei lita stund før du river det av. Det meste av lim skal da sitte igjen på emblemet men om det sitter noe igjen på bilen så bruker du bare citrus-rens for å få fjerna det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Skal ta det ut, og lakkere det om igjen. Deretter sette det tilbake inn. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Mener det bare er klipset på plass... Ta av grillen og se nøyere etter! Grillen tar det 20 sekunder å fjerne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Det er klipset fast, 3stk, en på toppen og to nede på hver side. Som sagt over ganske enkelt å ufarlig å ta av hvis du fjerner grillen/løsner på grillen!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by B.T.i Når vi først prater emblem, hvordan tas det bak ut? Bruk fiskesene, dra den fram og tilbake, melom emblemet og bilen, vips så er emblemet av... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Takk, skal ta ut emblemet å lakke i bilens farge! Samme skal vel gjøres foran når jeg får Gti grillen! Har av grillen sikkert en gang hver 14dag, er som sagt klipset på, mener emblemet foran også skal være det! Var ivertfall det på Hella ekstralys grillen jeg hadde! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg