mr.jenssen Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 En kompis som har liggende å slenge komplett servostyring fra en Vento, med pumpe og tannstang og det hele....passer dette sånn høvelig på 2'ern, eller? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Sitat Originally posted by mr.jenssen En kompis som har liggende å slenge komplett servostyring fra en Vento, med pumpe og tannstang og det hele....passer dette sånn høvelig på 2'ern, eller? Sånn som jeg tolker ETKA så er tannstanga i Ventoen for lang til å gå opp i 2'ern din...... :D Helt forskjellige delenumre på alt og jeg tror det blir vanskelig..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Pumpa kan jo jeg ta, passer sikkert på ABF'en. Gratis sa du? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Sitat Originally posted by GolfG60Syncro Sånn som jeg tolker ETKA så er tannstanga i Ventoen for lang til å gå opp i 2'ern din...... :D din gris:D Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 hvis jeg da får tak i servotannstang fra en golf2? Kan pumpa brukes? Må traversen byttes? Eller er det egentlig bare å glemme hele opplegget? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg