corollapower Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Fant tåkelysa på ebay, mener det var fra hongkong:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 GTI-lykter? De lyktene jeg har er fra en VR6, og de er dønn like de originale. Dobbel reflektor er noenlunde standard i Europa tror jeg. Jepp GTI/VR6 lykter:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Da var gul lyktefilm kommet på men glemte selvfølgelig kameraet.. Ble så som så men til dere som har gjort det før, skal en ha såpe i vannet eller ikke når en legger på egentlig?? Bilen skal også på etterkontroll og 4 hjulsstilling på onsdag sånn at det forhåpentligvis går an å kjøre litt igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Fått ordna el.vinduer framme eller? Funnet et komplett intriør selv, men det er med el.vinduer. Så klør meg litt i huet her.. Vanskelig? Håper du får/ har fått det til, så legg gjerne ut litt info og bilder om hvordan du gjorde/gjør det :) Fin bil! Og intriøret ble smuud :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Har ikke begynt på det, må få delebilen ut til garasjen før jeg setter i gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Eu godkjent!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Så har man prøvd seg på lyktefilm også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Gule lykter? Æsje.. :p Men, smaken er som baken :) Ellers, en kjempefin golf. Liker VR-Leppa :p Hvordan fungerer den over fartsdumper? Ser ut som at du har senket bilen? :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Den ble ganske lav ja, usikker på akkurat hvor mye den er senka nå. Funker greit med leppa men verkstedet som tok EU knakk den på høyre sida så de billige tåler ikke uendelig mye.. Gult er kult!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Joda.. :) Har kjempelyst å ordne meg en slik leppe, så snart jeg får ny fanger... Mitt leppefeste er knekt rett av ;/ Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Gammelt: Nytt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Fått en liten vask nå, så blir det bra detta! :) Tror det hadde vært finere med sota e-codes til den fargen, men din bil ditt valg ;) Men bilen er fin! :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Trengs absolutt en vask ja:P Har sorte AD hovedlykter og depo mørke blink og dummy til fangeren liggende men venter på mer lyktefilm før de blir satt på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Da er det jo greit da :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Grisekul denne, minus de gule frontlyktene.. Med indre lykter i gult og svart lykteramme blir det litt mindre råner over bilen. Kanskje litt spacing av bakhjula hadde gjort seg og.. Men for all del, du er på god vei :) Får du senka noe mer eller? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg