corollapower Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Gule lykter er veldig elsk/hat tror jeg, jeg synes det er kult men blir nok også bedre med sorte lamper med film på som ligger og venter i garasjen:) Den blir nok ikke noe lavere med disse felgene iallefall, skal jo tross alt være en bruksbil:P Spacing hadde gjort seg bak men er endel stereokilo baki så tror det hadde subba ganske fort, mulig det blir triksa litt med hjulbuer neste sommer så får se da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Ser rimelig böst ut når man har litt smale felger å tucke dem innunder buene.. Men da må den være skikkelig lav :) Er det Lamin-X du har på lyktene eller? Hadde det på noen tåkelys en gang, men jeg reiv dem av fort, mange av lyktefilmene som selges er ikke gul nok. Si forresten fra når du skal selge interiøret ditt, har en hvit 4-dørs som har lyst på skinn ;) Gamlebilen til en bekjent, ser litt mer diskret ut enn full film over hele lykta.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Blir nok litt triksing med den filmen, har litt trua på at det ser greit ut med sorte lykter og blink uten film når det er så mye sorte detaljer ellers:) Det interiøret er gull verdt det, var heldig som fikk tak i den delebilen. Er P&R sin billigfilm jeg har brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hele bilen er dempa med diverse matter. Noen bilder: Hvilke matter er det som har blitt brukt her? Er dette noe å bruke i bil som ikke har asfaltmatter under fører og passasjerstol forran? Tenker på "komfort" (til den grad man faktisk kan kalle det det i en 89mod Golf mk2.), ikke for noe lyd eller anlegg opplegg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Er dette: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_197&products_id=5930&osCsid=sn87780knr2cmejrnq2vnnm8h5 Vil nok ikke ha så mye å si i en ellers udempa bil tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Monterte lykter i dag for å se hvordan de var. Hadde tenkt å vente på film til disse også men men.. Synes det ble bra, eneste jeg irriterer meg over er at det er kromma inni dummytåkelyset så de er noe lyse:( Oppgradert subben i bilen også her om dagen:) Henter lakk i morgen så det blir emblemfri grill og øyelokk etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Vinterhjultid: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet September 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Tiden går jaggu fort, nesten ett år siden sist oppdatering jo. Har ikkje skjedd så altfor mye, bilen er litt høyere etter en veikontroll og har skifta farge. Har ellers vært bruksbil mens mesteparten av oppmerksomheten er gitt til SXen som snart skal vinterlagres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 blå plastidip?? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jepp, Blaze Blue :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 var ganske sterk blå farge, men likte den egentli på bilen der :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg