wunderbaum Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvor mye er en grei pris på 2 VDO høytallere på 140W 13cm store? Nye ifjor. Er 600kr overpris på det? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by wunderbaum Hvor mye er en grei pris på 2 VDO høytallere på 140W 13cm store? Nye ifjor. Er 600kr overpris på det? Hva kosta dem nye? 1 200,-? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeeJayX Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by wunderbaum Hvor mye er en grei pris på 2 VDO høytallere på 140W 13cm store? Nye ifjor. Er 600kr overpris på det? Tror 600 er en grei pris.. men ikke forvent for mye lyd ut av detta VdO greine.. Spons deg heller inn med 600 til og kjøp deg et focal komponent sett fra http://www.iceaudio.no Atle.. Siter If i want to drive a Mercedes, I call a Taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by wunderbaum Hvor mye er en grei pris på 2 VDO høytallere på 140W 13cm store? Nye ifjor. Er 600kr overpris på det? er det HSP1321 de heter? I så fall selger vi dem nye for 795,- faktisk meget bra lyd idem hvis du skal bytte ut de originale og derive dem av spilleren. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Ingen aning hva de koster nye. De sitter allerede i bilen, en fyr jeg kjenner som skulle selge de, jeg spurte om å låne de par dager å teste de. Har mye problem med anlegget mitt, vært plaget av at musikken kutter osv. Derfor må jeg også bytte forsterker for å få noe særlig drag i det. Før satt det 30W clarion der, så det ble klar forbedring. Så dere mener 600 er grei pris? Har også en basskasse med 15'' Stinger bass som ikke fungerte pga den ødelaggte forsterkeren, noen som vet hva det er verdt? Er det en bra basser? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeeJayX Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 For guds skyld.. ikke kjør 15".. med mindre du har en vass forsterker.. og da mener jeg VASS.. Kjøp deg heller to lettdrevene 10"`ere.. får mer utnyttelse og punch av det Siter If i want to drive a Mercedes, I call a Taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Det er problemet. Alt det jeg og kukker for å få til å fungere, forsterkern, bassern og spillern er det ikke jeg som har kjøpt. Alt dette satt i bilen når jeg kjøpte den. Forsterkern er ødelagt, så den må jeg bytte. Har fått nye høytalere bak, så det hjalp litt. Jeg ønsker jo å få det best mulig uten å måtte koste på det store summer(blakk etter alle regningene pga bilen). Derfor må det bli sånn. Bør jeg ikke putte tilbake basskassa? Hva koster egentlig den type 15'' med kasse? Hva bør jeg gjøre? Koste på bra forsterker eller? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeeJayX Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Jeg handler mye hos bilradiolageret i sverige, http://www.brl.se .. Der har jeg blitt lært veldig mye ang. bygging av fett anlegg med lite penger.. en gyllen tommelregel er at forsterkeren burde doble summen av prisen på basseren.. kjøp heller et billig ellemement og en litt dyrerere forsterker så får du omtrent altid god lyd ut av det.,. en Rocford bass på en Gas forsterker funker sjeldent bra.. begynn ved batteriet og jobb deg fremover.. DeeJayX Siter If i want to drive a Mercedes, I call a Taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg