bellduck Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Har noe som ligger og klirrer i dashbordet på bilen min, og etter mye feilsøking og leting har jeg kommet fram til at det sannsynligvis er noe som ligger oppå airbagen på passasjerside. Det jeg lurer på er om det er noe farlig/problem med å ta ut airbagen så lenge man kobler fra batteriet og lar den stå litt? :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Ingen fare det. Bare husk å skru den skikkelig fast etterpå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Flott, da stoler jeg på det. :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg