idamariejensen Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Hei. Jeg har et super problem. Motoren på Mondeo'n min har rast så den må byttes. Jeg er derfor på jakt etter en ny motor til den. Det er en 2002 mod, 2.0 duratec med automat gir. Er det noen som vet om noen som selger dette?? Det trenger ikke å være en helt ny motor. Kan godt være pent brukt. HJELP!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Ligger noen her: http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=2400&Model_Id=2449&PartGroup_Id=25&Part_Id=7201 Husk at dette kan bli veldig dyrt, du skal jo kanskje betale for utskifting også, så i mange tilfeller kan det være like greit å kjøpe ny bil... Som du ser på de motorene i linken, så er de kjørt en del også, så jeg vil tro det blir et tapsprosjekt å skifte den. Shit happens! :/ Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idamariejensen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Takk for tipset. Jeg og noen venner skal skifte den selv, så slipper å tenke på det, men tror jeg taper enda mer på å selge den som delebil :-( Tap blir det uansett dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Da kan det vel hende at det er det som svarer seg best ja. Ville sjekket med nærmeste bilopphuggeri :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 kan vere faktisk betre å kjøpe en heil delbil sjøl om de kansje koster litt meir. men da har man så å sei en heil bil som man kan plukke deler av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg