Gå til innhold

Fiat Uno Turbo deler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er på utkikk etter en hel Fiat Uno Turbo :)

Vet du om noen?

Ellers kunne jeg tenkt meg å prøvekjøre en om hvordan de egentlig er. Men ellers er det bare for å ha hatt en og for ha et prosjekt i vinter.

Har en golf 2 som iløpet av 1mnd skal se rimelig grei ut, men har bare 1600motor. Den golfen skal vekk/selges om det kunne hjelpe til med å finne en Uno Turbo.

Maskinelt må det være ganske greit, gjelder også girkassa, men utseende messig og interiør driter jeg nærmest i. Bare det ikke er alvorlig rust i bærekonstruksjoner også har jeg hørt mye fælt om fjærntårna.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg er på utkikk etter en hel Fiat Uno Turbo :)

Vet du om noen?

Ellers kunne jeg tenkt meg å prøvekjøre en om hvordan de egentlig er. Men ellers er det bare for å ha hatt en og for ha et prosjekt i vinter.

Har en golf 2 som iløpet av 1mnd skal se rimelig grei ut, men har bare 1600motor. Den golfen skal vekk/selges om det kunne hjelpe til med å finne en Uno Turbo.

Maskinelt må det være ganske greit, gjelder også girkassa, men utseende messig og interiør driter jeg nærmest i. Bare det ikke er alvorlig rust i bærekonstruksjoner også har jeg hørt mye fælt om fjærntårna.

no more uno!

Du kan jo spørre Dr.BASS om han vil selge. (den han kjøpte av meg)

Men du kan jo bygge en ifra grunnen av....start med delene du kjøper av meg:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Mye deler igjen, selges fordels messig hvis du tar alt!!!

-40 mm senkefjører

-ubrukt front fanger til uno mk2

-nye ulakkerte skjermer til uno mk2

-rødt panser

-2 røde dører

-def turbo med grenrør

-motor, ikke helt komplett

-instrument panel

-div forstilling

-2 greie dekk

-nytt venstre tåkelys til uno mk2

-venstre hoved lampe uno mk1