Linke1 Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Har en Audi a4 b6 med navigasjonssystem, så spilleren er lokalisert i bagasjerommet. Men er det rca-kontakt i spilleren? Har lite lyst å bytte alt det originale bare for en liten sub i bagasjerommet. Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Spilleren sitter nok i dashbordet, men navi og cd-veksler sitter kanskje baki. Så det er nok bak spilleren i dashen du skal koble deg inn. Hør med transmedia, han vet hva du evt trenger for å få det til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Har en Audi a4 b6 med navigasjonssystem, så spilleren er lokalisert i bagasjerommet.Eh? CD-skifteren er kanskje der ja, om du har dette og den ikke er i hanskerommet, men det meste annet er i dashbordet... har du denne? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Spilleren sitter nok i dashbordet, men navi og cd-veksler sitter kanskje baki. Så det er nok bak spilleren i dashen du skal koble deg inn. Hør med transmedia, han vet hva du evt trenger for å få det til ;) Feil- CD-veksler er i hanskerommet, spilleren ligger bak. Eh? CD-skifteren er kanskje der ja, om du har dette og den ikke er i hanskerommet, men det meste annet er i dashbordet... har du denne? Er den spilleren jeg har, ja. Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Hvis det er den spilleren du har, hvorfor ligger den bak og ikke i dashbordet?? Forøvrig er det denne overgangen du trenger: og den skal inn her: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Ja, det må være fryktelig tungvint å gå baki for å skifte sang/radiokanaler, stille volum osv..... For ikke å snakke om å se navigasjonen, hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonSK Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Jeg låner tråden litt... Hva trenger man for å få RCA på en b8? (Uten navi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 (endret) Hvis det er den spilleren du har, hvorfor ligger den bak og ikke i dashbordet?? Takk. Er det du som driver nettsiden? Skjermen ligger jo ikke bak, men selve spilleren ligger der. I følge bruksforvirringen til bilen, er dette cd-spiller for navigasjonssystem. Endret April 14, 2012 av Linke1 Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 (endret) Jøss.... den der kan jeg ikke huske å ha sett før. Ser ut som noe viftekjølt ihvertfall. Navi-leseren til BNS-systemet satt jo baki der i sin tid, men den så heller ikke helt sånn ut. Og alle NaviPlus-spillerne slik den du har skal ha navi-discen i disc-inntaket øverst på spilleren såvidt jeg husker, så det skal ikke være nødvendig med noe annet der bak... Har du denne mellom forsetene? Er det du som driver nettsiden?Er nok det ja... Endret April 14, 2012 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 har ikke de knappene i mitden. Jeg har bestilt nøklene for å ta ut den greia bak i bagasjerommet, så får se hva som skjuler seg der når jeg får den ut. I bruksforvirringen er illustrasjonen den samme spilleren som du viser til. Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg