Dr_BASS Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hei Noen som vil gi et bud på min opel commodore typ 82 modell? Må bort fort da jeg trenger penger nu, fartsbot+bilkjøp er ei dårlig kombinasjon:D http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=414692 og husk: Adrenalinet pumpes ut i hver en pore når du får breisladd med en Opel Commodore Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Ingen som vil ha han? Kan få han billig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Da jeg og kompisen min henta den i Larvik hadde den gått 184.000 km, hvordan i all verden har du kjørt 50k på 4 mnd? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Var abre ett anslag, husker ikke hvor langt den har gått. Sjekka nu 194000 km Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Alt over 2k selges den for Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 den skrifta på panser og bagasjelokk, er det spraya på? eller er det bare møkk som noen har rabla på? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Det er noe som var på bilen en dag i vinter, ser ut som noen unger som har tagget mens det snødde, så det sitter ikke hardt. Skal komme en kar og hente den til lørdagen mest sannsynlig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg