KjetilloV4 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Hei Det er snart tid for å legge på topplakk på prosjektet og jeg trenger noen råd før jeg fortsetter. Til nå så har jeg sandblåst og slipt til bart stål der hvor det trengtes. Bilen har originallakk fra 1976 så der hvor den var ok bare mattslipte jeg. Deretter: 1. Hagmans 2k- epoxyprimer 2. Hagmans Flexibel 2k - polyestersparkel (i flere omganger!) 3. Hagmans 2k- epoxyprimer 4. og så: er Hagmans Spray Filler 900 2k et ok produkt? -kan topplakken legges rett på på Spray filler (etter pussing selvfølgelig) eller er den for porøs og suger til seg topplakken? Noen anbefaler at etter spray filler brukes poyurethane primer surfacer fordi den er hardere og et bedre underlag for lakk. Årsaken til at jeg bruker og spør om Hagmans produktene er at de er lett tilgjengelige (Mekonomen) og til en OK pris. Topplacken jeg skal bruke er Valspar 2k Acryllack MI, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg