kokkogdrit Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Hei! Har en b230fk jeg tenkte å montere i min 740, og har tenkt og trimme den litt(200-220hk), men før jeg gjør det vil jeg overhale den. Så mitt spørsmål er hvordan jeg skal gjøre det. Har aldri gjort det før. Hva slags utstyr er det jeg må ha? Og hva bør jeg skifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 bør skifte alle lager og stempelringer, rådelager, veivlager, simringer til veiv osv.anbefaler deg og se på vccn.no sine sider, der står det meste :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokkogdrit Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Har lagt inn en tråd dær ja. Men finner ikke nå svar på hvordan verktøy som blir brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Pipesett! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokkogdrit Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 ja det sier jo seg selv, tenkte mer på foreksempel honingverktøy eller noe spesial verktøy for innmaten i motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 det må du sikkert ha, og slikt verktøy som hjelper deg å holde ringene på plass når du monterer stemplene. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Momentnøkkel å haynes bok er også en god ide :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokkogdrit Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Har momentnøkkel og haynes bok. Kompisen min sa at jeg bare skal glemme og overhale, fordi at man må ha så mye ekstra utstyr, men tror heller at han er mer redd for å bli forbikjørt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokkogdrit Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Skal prøve meg på en defekt ft først tror jeg, før jeg åpner fk-en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Ja du må ha en del verktøy, har du f.eks noe å ta ut ventiler med? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokkogdrit Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Nei tror ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg