jaj Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hallo! Noen som hvet Hvem som forhandler Supersprint eksosanlegg? Skulle hatt pris på bakpotte Nr:980805. Kan det være noen som har KN filter på lager? Er det noen som har P11 med Eiback 30mm senkefjærer, fungerer det bra? Skulle hatt hvite sideblinkers hvor kan jeg få kjøpt det???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Du har P10 og skal ha P11 stasj til bilen? Blir ikke det litt feil da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Feil!!! Har -98 P11 GT Og skal motere P11 stæsj, tror det går veldig bra:) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 hvite blinkers får du kjøpt på AST performance tror jeg iallfall til P10 400kr betalte jeg ink frakt Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Åja. Bare skjekka profilen din :) der står det 91 modell. Noe som er P10 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Eiback senkefjærer er mykere en original fjærene så de bør du Styre unna. Jeg har Eiback fjærer og gule koni dempere liggende i skapet. Selges billig :D Jeg synes H/R og Eiback Fjærene er for høye foran så da må man kappe dem for at det skal se greit ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg