butrus_ Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Har sikkla litt på en bil på autodb..nemlig en 1973 Chrysler Newport 440 2d ht.. Har lett rundt på nettet etter info, lett på youtube etter filmer og sett på ebay..finner da ikke noe info om denne bilen..bilen ser helt okay ut, og jeg kunne ha tenkt meg et sånt stort flak..men har rett og slett ikke peiling på om det er noe og ha..noen her som føler dem har peiling??tar gjerne i mot info om bilen:) På forhånd takk for all den nyttige infoen jeg snart får:) Har også lagt ut denne tråden på Amcarforum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 hehe..var nok en sjelden bil detta..ikke 1 eneste person som vet noe om de bila:) Blir litt skeptisk av sånt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Sjekk etter rust. Motor og girkasse er den samme som ble brukt i mange andre Dodge Plymouth Chrysler. Effekten er lav på di motorene i forhold til høyt bensinforbruk. Men motoren har potensiale til å trimmes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg