21-Andersen Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hei! Er nå i den tiden at jeg må ha meg en bil, og har da noen spørsmål til dere ang. bil. Har sett meg ut noen modeller jeg synes er interessante, men om dere har noen tips taes de i mot med stor takk :) De jeg har sett meg ut er Ford Focus, Golf 4, Audi A3, og lignende biler. Alle disse er relativt driftsikre og greie biler, sant? Er ikke så viktig med bakhjulstrekk, firehjulstrekk eller forhjulstrekk, vil bare ha en driftssikker bil. Bor litt ute på bygda, så hadde vært fint med en bil som klarte lange turer og starter når jeg trenger det. Takker på forhånd for eventuell hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-con Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Uansett hvilke av disse biltypene du velger så vil det nok være både + og - med hver og en av de.... Jeg tror jeg ville valgt en av de og heller satt veldig fokus på å finne ut mest muig om akkurat den bilen. Få med en erfaren bilkjøper på prøvetur, og ikke minst ta bilen inn til test. Det koster gjerne litt, men tro meg, det er verdt det. Siter Nissan King Cab NP300 D22 - 2011 Chevrolet Blazer S10 - 1994 Oldsmobile Custom Cruiser - 1985 Opel Astra G - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 http://www.bilforumet.no/andre_forum/annet-bilrelatert/198560-til-dere-som-skal-kjope-forste-bil-les-her.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg