Ca9ine Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Kort spørsmål: Kan en chip fra en '99 1.8T brukes på nytt igjen i en '02 1.8T? Skal bytte ut den gamle med en facelift og betraktelig mindre km stand. Kommer til å savne de 50 hestene om ikke chipen kan brukes på den nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synspeckter Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Godt spm, men hvor kan man få tak i chipper? kan jeg event kjøpe din? har 1,8l 1999 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Om delenummer på ECUene er det samme så burde det gå greit. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca9ine Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Om delenummer på ECUene er det samme så burde det gå greit. Takk for kjapt og godt svar. Hvor står nummeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca9ine Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Sjekket med Møller, motorene er ikke samme i det hele tatt. Så da regner jeg med at ECU'ene ikke er like heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synspeckter Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Men si i fra hvis du vil bli kvitt den a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca9ine Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Men si i fra hvis du vil bli kvitt den a! Den kostet med 6000,- Hva byr du? Og er du sikker på at den passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 da er det billigere å bestille time her http://www.bsr-tuning.no/produkter/t615/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca9ine Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Det er der den kommer fra :) Før disse BSR boksene kom da, vel å merke. Men, jeg skal ikke ha 6000,-, jeg undrer og lurer bare på hva som bys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg