OleKristianTalmo Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei. Jeg har en 1997 modell Omega 2,5 v6 og skal montere stereoanlegg. Men jeg vet ikke hvor jeg skal trekke strømkabelen til subben. Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 riv av vindusviskeren på førersida og skru av lista så følger du ledningene og river ut " proppen som er der eller kutter litt i den , men for all del ikke kutt ledningene :P forresten hadde dus ett under omega så hadde du sett de med ein gang , eg har sikkert sakt de 100 ganger til forsjellige folk her inne :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleKristianTalmo Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 skal prøve dette ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 meiner heile vindusvvisker armen da , men for all del ikke bøy den når du skal av med den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg