keiko123 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei har en Skoda Vrs 2007 stv og lurte på hvor på nett du får kjøpe skvettlapper som ikke skjemmer bilen så mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 ebay? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Prøv Hope Auto på Kokstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedis Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 brukte deler ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keiko123 Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Takk får svarene, fant litt på ebay men lite info om de passet bilen osv. Hope auto hva selger de der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 hope auto het det vel før tror eg, men uansett.. de er en del av møller og selger skoda:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 De selger alt til Skoda. Jeg skulle ha deler til min Oktavia,ringte rundt,tittet på nett. Men Hope var den billigste. Som en av de annsatte sa til meg:Vi vil ikke "skjemmes" ut ved å oppføre oss som en Møller annsatt. Kunden er viktigst. I alle år har jeg hatt et godt forhold til de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hei. Har skvettlapper som er orginale til RS octavia 08, skjemmer ikkje bilen noe særlig, ser faktisk breiere ut bakfra bilen, å de beskytter kanaler og bakfanger mye!!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg