G.T.I Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 tenkte jeg skulle valse ut hjulbuene.. men er redd for at noe skal skjere seg.. Pleier det og gå greit? Sprekk i lakken, rust dannelse osv.. :rolleyes: Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by G.T.I tenkte jeg skulle valse ut hjulbuene.. men er redd for at noe skal skjere seg.. Pleier det og gå greit? Sprekk i lakken, rust dannelse osv.. :rolleyes: Du skal valse fiiint lite før du må sparkle altså.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider_a8 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by G.T.I tenkte jeg skulle valse ut hjulbuene.. men er redd for at noe skal skjere seg.. Pleier det og gå greit? Sprekk i lakken, rust dannelse osv.. :rolleyes: du kan valse veldig mye hvis du tar deg VELDIG god tid og bruker mye varme:) men husk ikke stress!!!!!!!! Siter -Audi A8 nye lowrider vogna :dj x-Boble 1200 61 mod x-Golf gti 16v 90 mod x-Golf gti 82mod x-Lowrider Audi A4 96mod x-impala 64mod (lowrider) x-dodge van 89mod x-bmw 320 cab 89mod x-pluss div andre drit biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Takk for svar.. Han som skal gjøre det er ganske flink på detta feltet :) Har ikke vært borti detta før så jeg ville bare forhøre meg litt. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg