lostfields Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei Jeg har en bil som er et år gammel, Skoda Octavia og jeg oppdaget en boble midt på bakluka under vinduet. Møller sier selvsagt at det er steinsprut med følgende avslag "Dessverre ble denne avslått og årsaken til dette er at prikkene/skaden på bakluken kommer av ytre påvirkning. Denne skaden kommer mest sannsynlig fra steinslag, som fort kan forekomme på bakluke grunnet suget fra bilen under kjøring" Yeah, right. Steinsprut på en bakluke har jeg ikke hørt om før, og den kraften suget må ha når grusen kommer i negativ fartsretning og samtidig har lav vinkel må være helt enorm. Den kraften skulle jeg gjerne hatt tilgjengelig. Har aldri opplevd å få rust av steinsprut enda ytre lakk har gått av og gjennom tiden har jeg fått mange. Uansett, hva tror dere at dette skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Steinsprut på bkluke er slett ikke uvanlig. Kan ha kommet fra en møtende bil f.eks Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg