premoe Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Luft bremesne uansett hva du gjør med de! det er viktig på slike biler! Siter Chrysler Stratus 2.0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Witch Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 På høyre framhjul hang kaliperen, og felgen var varm. var også der det lukta svidd. Men bak, hvor bremsevæsken lakk ut var det hverken varmt eller lukta svidd. uansett så er alt fikset nå, og ja. jeg burde ha stoppet før. men hvem har vel lyst å være stuck i hokksund, verdens navle? (sorry om noen her er fra hokksund, og føler seg støtt. fint tettsted altså, men ikke der jeg vil tilbringe flere dager :D ) Siter Chrysler Stratus LX, 2000, 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoe Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Har bodd der før hehe, var ikke akkurat så mye å gjøre der. Siter Chrysler Stratus 2.0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 ellers kan du ta en titt her og se om det er noe lignende :) http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/stratus/252941-kalipper-henger-seg-opp-losning.html#post2719270 Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Witch Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Idag har jeg vært i sverige og kjøpt en JBL forsterker til anlegget, og har kjøpt en del meguiars-produkter. Så til helgen skal det kobles og vaskes/poleres og gnikkes for harde livet :) Blir spennende. Siter Chrysler Stratus LX, 2000, 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StratusAutomat Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Witch... hvordan ble det? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg