svaggen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Aha, du har tatt det fra en hugger cab? er vel ikke mange mk1 cabriolet på knakki her hvor jeg bor.. Får vel se hva jeg kan finne. Hadde vært innteresant å vite om andre modeler passet. Begynner å bli skikkelig bra den bilen di nå gutt:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 svaggen skrev: Aha, du har tatt det fra en hugger cab? er vel ikke mange mk1 cabriolet på knakki her hvor jeg bor.. Får vel se hva jeg kan finne.Hadde vært innteresant å vite om andre modeler passet. Begynner å bli skikkelig bra den bilen di nå gutt:) takk takk... håper en dag på lakkering og :D angående servo så er pumpe og det meste likt som golf 2 og audi'r MEN.. tannstanga er det forskjellige lengder på. denne er den biten som kan være vanskelig å skaffe billig. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 siste goo delene som er skaffet. fangeren skal moddes og erstattes av den jeg har idag. tok ca 2 timer fra den var i hus til dette ble gjort. ON the oPERATION Table!! plastsveising i fullgang. gøy å prøve no nytt Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ooh.. Kan jeg spørre om hvordan du gjør det når du plastsveiser? Ser ut som den blir clean den fanger'n ivaffal :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 cREATURe skrev: Ooh.. Kan jeg spørre om hvordan du gjør det når du plastsveiser? Ser ut som den blir clean den fanger'n ivaffal :) den skal bli clean ja... kan lage en liten "hvordan jeg gjør det" senere Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 sånn har jeg gjort på golfen min jeg og. hel lakkert helt ned m gti leppa osv..bilen ser helt annerledes ut nå enn hva den gjorde med blinkersa.. good luck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ikke alltid like enkelt å gjøre seg heeelt ferdig med en ting av gangen. men dette er nå iallefall iboks. siste blinklyshull er historie. Noen som tør gjette hva andre mods denne fangeren har fått gjennomgå? den er ikke lenger orginal :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 sorry at jeg maser rakriste, men tannstanga, hvor tok du den fra? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 svaggen skrev: sorry at jeg maser rakriste, men tannstanga, hvor tok du den fra? Står det ikke at han pelte den av en kæbb da? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ManiaCoupe skrev: Står det ikke at han pelte den av en kæbb da? det er riktig.. ribba og tok med meg nesten hele cabben som var der jeg :D Edit: to pakker fra tyskland ankom idag, me happy :titties: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ManiaCoupe skrev: Står det ikke at han pelte den av en kæbb da? jeg må være blind :) Golf 2 har vel lengre tannstenger... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 svaggen skrev: jeg må være blind :) Golf 2 har vel lengre tannstenger... det kan fikses ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 cabben min er kulere enn din..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 du har vel det wicky... opdate. bilder av delene som ankom fra tyskland. ser nesten nytt ut altsamma :D hydraulikk systemet til cabben.. sjeldene deler ja el vinduer tingene samlet. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 når skal du ta en titt på min da?din feil at jeg kjøpte meg en 1er cab.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg